annuncio

Comprimi
Ancora nessun annuncio.

Wat vond je van de Grand Prix van Qatar?

Comprimi
X

• Filtro
  • Ora
  • Visualizza
Elimina tutto
nuovi messaggi

Wat vond je van de Grand Prix van Qatar?

Man, die race gisteren in Qatar was echt intens! Verstappen weer op z'n best, maar die hitte was echt absurd. Heb je het gezien?

Zeker! Ik zat letterlijk op het puntje van m’n stoel. Hoe die jongens door die omstandigheden rijden, respect hoor. Wist je trouwens dat de FIA nu onderzoek doet naar de veiligheid in zulke extreme temperaturen? Staat hier goed uitgelegd: https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_van_Qatar

Commenta

Ja dat las ik ook net. Sommige coureurs vielen bijna flauw na de race . Alonso z'n stoel was zelfs gesmolten las ik ergens, bizar. Maar Verstappen is echt buitenaards dit seizoen, hè?

Commenta

Ongelooflijk. Alles onder controle, zelfs bij 40 graden in de cockpit. Trouwens, tussen de kwalificaties door check ik soms deze site om wat af te schakelen — gewoon voor de fun even pagina openen, hebben daar een F1-themed game die best geinig is

Commenta

Haha serieus? Die moet ik eens proberen Alhoewel, straks zit ik er weer te lang op... Denk je dat hij dit jaar álle resterende races gaat winnen?

Commenta

Zou me niks verbazen. De Red Bull is gewoon te sterk, en Max maakt amper fouten. Misschien alleen Brazilië wordt tricky met het weer.

Commenta

Klopt, Interlagos is altijd chaos. Maar goed, laat hem maar domineren zolang hij in vorm is. We gaan dit tijdperk nog missen ooit.

Commenta

Sto operando...
              X