annuncio

Comprimi
Ancora nessun annuncio.

Asperger per concorsi forze armate

Comprimi
X
 
  • Filtro
  • Ora
  • Visualizza
Elimina tutto
nuovi messaggi

    Asperger per concorsi forze armate

    Buongiorno a tutti, sono interessato ai concorsi per le forze armate e soddisfo tutti i requisiti fisici.
    L'unico problema è che mi è stata diagnosticata la sindrome di Asperger e mi hanno dato l'80% di invalidità anche se non ho problemi a muovermi come li hanno gli autistici più gravi.
    Posso comunque tentare i concorsi? Ho provato a vedere ma non ho trovato nulla riguardo la percentuale di invalidità.
    Ho parlato con un maresciallo dei carabinieri e mi ha detto che è possibile entrare anche se si ha l'invalidità ma non mi ha specificato la percentuale massima consentita.
    Qualcuno ne sà di più di me per caso?
    Grazie in anticipo a chi mi risponderà.

    #2
    Dovresti assolutamente provarlo. Non lasciare che la percentuale di disabilità ti scoraggi dal perseguire i tuoi obiettivi.
    io games

    Commenta


      #3
      I admired your article about the possibility of joining the European armed forces with Asperger syndrome. You provided a comprehensive and captivating overview of the health requirements, the medical certificates, and the experiences and tips of the forum members. Your article was very informative and helpful for anyone who has the same condition and wants to pursue a career in the armed forces. Thank you for sharing your knowledge and passion.
      retro bowl

      Commenta


        #4
        In many cases, individuals with disabilities are encouraged to participate in various activities, including sports and competitions, as long as they can meet the necessary physical requirements and demonstrate the ability to safely engage in the competition. It would be best to reach out to the organizers of the competitions you are interested in participating in to inquire about their specific policies regarding disabilities and the maximum percentage of disability allowed.
        uno online

        Commenta

        Sto operando...
        X